mtbc mtbc 't velokot
100% mountainbike

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

zo 22-07-2012 neufmaison of ferques

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    mtbc 't velokot -> Waar gaan we heen ?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
spiermassa
mountainbiker

BerichtGeplaatst: 18-07-2012 17:40:27    Onderwerp: zo 22-07-2012 neufmaison of ferques Reageren met citaat

2 tochten gevonden die mij aanstaan alletwee rond de 70 km van hier ,den ene tussen doornik en mons den anderen in frankrijk bij wingles.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Davy
mountainbiker

BerichtGeplaatst: 18-07-2012 20:12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nog getijwfeld voor Quartes vorig weekend maar wat een klote weer was het weeral. Zondagavond heb ik dan toch nog de bike uitgehaald voor een lokaal toerke in de streek aangezien het dan wel droog was (off road ondergrond niet maar ben hoofdzakelijk op asfalt gebleven).

Vandaag volgens weersvoorspelling "beste dag".
In vooravond laatste looptraining afgewerkt in nog droge omstandigheden (maar wel bewolkt).
Ook nog gras kunnen afrijden en toen begon het weeral te druppelen (gelukkig was ik net klaar)

Zaterdag vertrek ik naar zuiderse oorden voor twee weken dus zal even niet actief zijn lang onze contreien.
Waarschijnlijk daar beter weer, maar ik hoor dat ze langs hier ook beterschap uitgeven na het weekend.
Voor degene die nog niet op reis vertrekken ik gun jullie de voorspelde beterschap van weersomstandigheden.

Tot binnenkort op de bike
Cool
Terug naar boven
Tom V.
mountainbiker

BerichtGeplaatst: 20-07-2012 20:31:34    Onderwerp: Reageren met citaat

henk weet je al welk van de twee ga je zondag ga rijden, zou mee rijden.
Terug naar boven
spiermassa
mountainbiker

BerichtGeplaatst: 21-07-2012 08:59:55    Onderwerp: Reageren met citaat

het zal neufdinges worden in de walen ki gelezen over zeer veel bos en ti nie heel ver (75km).kga nog iets laatn weten voo af te spreken.
Terug naar boven
Tom V.
mountainbiker

BerichtGeplaatst: 22-07-2012 20:41:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Was een mooi tochtje ,leuke streek en zalig weer .Zeker de moeite om tot daar te rijden Cool
En den apres was met grote bottle's en goe gezelschap ,dus wa moe ne mens meer hebben Laughing
Terug naar boven
spiermassa
mountainbiker

BerichtGeplaatst: 23-07-2012 19:43:44    Onderwerp: Reageren met citaat

inderdaad eentje om te onthouden .Eerst 8 km opwarmen op asvalt en dan doken we de bossen in en we zijn er bijna nie uitgekomen .bospaden,singletracks op en neer ,soms zeer spectaculair,soms droog soms nat ,een enkel pad niet te doen.De laatste 6km terug uitlopen door ne veldwegel en terug tarmac .56 mooie km hadden we.ja ne zeer goeien gedronken(moja e paer) van den dezen
http://www.google.be/imgres?q=moinette&start=76&hl=nl&sa=X&biw=1680&bih=902&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=oJPMVtHiYTfdEM:&imgrefurl=http://loveandtiramisu.blogspot.com/2012/03/beer-tour-in-brussels.html&docid=MtKmHLR9WxN6oM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-4oLbylT_qVs/T3IQj3x_frI/AAAAAAAAAFc/NhtND0oVpl0/s1600/Moinette.jpg&w=427&h=640&ei=65oNUKGvEcTXtAbdgdmECQ&zoom=1&iact=hc&vpx=351&vpy=400&dur=1020&hovh=275&hovw=183&tx=124&ty=87&sig=114412206846936554895&page=3&tbnh=160&tbnw=107&ndsp=45&ved=1t:429,r:27,s:76,i:90
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    mtbc 't velokot -> Waar gaan we heen ? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: