Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jurgen soenens Site Admin

|
Geplaatst: 06-11-2012 18:08:17 Onderwerp: zondag stranddag? |
|
|
Wie heeft zin om zondag mee te gaan naar koksijde? Ik zou er de vaste route doen met aansluiting naar het calmeynbos om daar nog wat spelen .
Om en bij de 50km zal de rit zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |
spiermassa mountainbiker
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Tom V. mountainbiker
|
Geplaatst: 09-11-2012 21:59:21 Onderwerp: |
|
|
zou zondag wel willen rijden maar zal niet te vroeg mogen zijn, moet zaterdag erop uit ,en zal ne laten zijn  |
|
Terug naar boven |
|
 |
jurgen soenens Site Admin

|
Geplaatst: 10-11-2012 09:01:17 Onderwerp: |
|
|
denk van rond 7u30 te vertrekken in izegem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Davy mountainbiker
|
Geplaatst: 10-11-2012 12:43:26 Onderwerp: |
|
|
Zondag is het de laatste wedstrijd van het veldloopcriterium van de kinderen.
Dat wil zeggen dat ik nog eens met de lokale wielertoeristen meerijd (club waar mijn pa bij is).
Vanaf volgend weekend sta ik terug open voor mtb suggesties. |
|
Terug naar boven |
|
 |
spiermassa mountainbiker
|
Geplaatst: 12-11-2012 09:56:43 Onderwerp: |
|
|
dus toch naar ossendrecht geweest,werd beloofd dat het vele singletracks waren op ne zandgrond........en spijtig genoeg was het waar want nu moet ik volgend jaar terug.Amaai dit was zekers de mooiste bostocht dak ooit gereden heb.Remember het bos van luykgestel....ewel dezen was nog beter.Vanuit het dorp nen aanloop van 2 km en we doken het bos in om er na dikke 50km weer uit te komen .En wat voor ne bos ,singles a gogo ,dreven nie breder dan een meter,heide padjes,bulten op en neer en nen ondergrond daj bij deze weersomstandigheden mo van kan dromen.hollanders klapten van moze....voo mij was da ier en daar ne plas waar ge rond kon rijden.Dit gaf echter wel ne probleem ,die ollanders zijn vlammers en steken u op ongelooflijke rare plekken over mo vanu er een hindernis volgde alles stil ,zelfs voo ne plas..ki ier ook nen ongelooflijke chainsuck gehad ,keten volledig gekruist ,onderkant zat bovenaan en omgekeerd .Kheb moeten mijn as achteruit kloppen om in orde te krijgen.Dan gezien dat mijn patte geplooid was (waarschijnlijk door eerdere tak in de wielen).Mo tspel reed nog (versmeet wel nu en dan vantzelf) mo twas te plezant om te stoppen.Hier was nergens een stuk recuup en mo 1 bevoorraading dus de laatste km's van de 57 serieus moetn sleuren en trekken ,kzat er volledig door.
conclusie .....daar ik gene klimmer ben is dit een parcour naar mijn trekken.En ja twas 1u20min rijden mo twas twaard en zekers nog terug. |
|
Terug naar boven |
|
 |
spiermassa mountainbiker
|
Geplaatst: 12-11-2012 09:57:42 Onderwerp: |
|
|
aja kan ier zeggen wat ik wil wacht tot ge de filmkes ziet  |
|
Terug naar boven |